Щастинська територіальна громада

Луганська область, Щастинський район

23.05.2024 10:30

ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ ПІЛЬГ ТА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ!

6650445b523f4__photo_2024-05-24_10-37-25.jpg

Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області інформує, що згідно із пунктом 3 1 постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 215 “Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану” (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2024 № 521), Пенсійний фонд України з червня 2024 року припиняє нарахування та виплату пільг, які надавалися згідно з цією постановою.


Ці виплати продовжувались автоматично отримувачам субсидії або пільги, які станом на початок повномасштабної агресії російської федерації 24 лютого 2022 року проживали на тимчасово окупованій території чи в зоні активних бойових дій та з цього часу не звертались до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України за перепризначенням субсидії чи пільги.

Для продовження отримання виплат необхідно до 1 липня 2024 року звернутись до органів Пенсійного фонду України із заявою про призначення пільги/субсидії на оплату житлово - комунальних послуг на домогосподарство за місцем фактичного проживання.


Подати заяву та необхідні документи до органу Фонду можна в один із способів:
- особисто – через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
- онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або через портал “Дія”.


У разі подання заяви на призначення пільги/субсидії через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дотримуйтесь наступного алгоритму.
Перед тим, як приступити до подання заяви, потрібно підготувати скановані копії необхідних документів, зроблені з оригіналів.


Далі алгоритм дій наступний:

1. Зайти на вебпортал https://portal.pfu.gov.ua / та авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
3. Надати згоду на дистанційне інформування та натиснути кнопку «Продовжити».
4. У спливаючому вікні «Заяви на житлову субсидію чи пільгу» обрати саме той розділ, який потрібний для призначення пільги/субсидії. Зайти в розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу» або «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
5. Зайшовши в розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу» або «Заява про
призначення та надання житлової субсидії», крім загальних даних про заявника, потрібно зазначити реквізити документа, що посвідчує особу, внести адресні дані, зазначити інформацію про категорію пільговика (за наявності), вид призначення, бажану дату призначення пільги/субсидії, а також дані щодо виплати пільги/субсидії (пошта чи банк).
6. Додати відомості про житлово-комунальні послуги, дані про домогосподарство, членів домогосподарства (учасників звернення), інформацію про доходи-витрати членів домогосподарства (в разі необхідності).
7. Додати до заяви підготовлені скан-копії документів.
8. Надати згоду на передачу та обробку персональних даних та натиснути кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.
9. Перевірити дані сформованої заяви та надіслати до Пенсійного фонду України.
10. Відомості про результати розгляду заяви можна переглянути в розділі «Мої звернення».

У разі особистого звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / центру надання адміністративних послуг, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або військової адміністрації громадяни надають наступні документи:

1. Заява про призначення та надання житлової субсидії (далі – заява);
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (далі – декларація). Форми заяви та декларації, встановлені Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, розміщені за посиланням:
- заява: https://www.pfu.gov.ua/2163945-zayava-propryznachennya-ta-nadannya-zhytlovoyi-subsydiyi-forma/
- декларація: https://www.pfu.gov.ua/2163948-deklaratsiya-prodohody-i- vytraty-osib-yaki-zvernulysya-zapryznachennyam-zhytlovoyi-subsydiyi-forma/.


1. Заява про надання пільг на оплату житлово- комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу (далі – заява);
2. Довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі.


Форма заяви, встановлена Порядком надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року № 373, розміщена за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/2163952-zayava-pro-nadannya- pilg-na-oplatu-zhytlovo-komunalnyh-poslug-prydbannya- tverdogo-palyva-i-skraplenogo-gazu/


Заява та декларація подаються громадянином, особа якого посвідчується при особистому зверненні паспортом громадянина України або тимчасовим посвідченням громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортним документом іноземця або документом, що посвідчує особу без громадянства, посвідкою на постійне / тимчасове проживання, посвідченням біженця або іншим документом, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

Для отримання додаткової інформації можливо скористуватись наступними засобами комунікації Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області:

- за телефонами «гарячої» лінії Головного управління за номерами - (095) 117 -1628 та (095) 802-6138, з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45;
- (068) 300-4086, з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45;
- через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ ;
- надіславши листа на електронну пошту Головного управління gu.lg@pfu.gov.ua або поштою на адресу: 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26 або 18003, м. Черкаси, вул. В. Чорновола, буд. 157.